Reklama może miło zaskoczyć

Zarządzający firmami nieustannie rozważają, które z narzędzi promocyjnych obrać, aby zwiększyć grupę kupujących, aby pomnożyć dochody firmy. Reklama dziś nie opiera się wyłącznie mediach typu: gazeta lokalna, lub telewizja. Promocja jest obecnie wyjątkowo wielowątkowym mechanizmem i korzysta z wielu technik. Niezmiernie popularna stała się promocja firmy w Internecie, a w szczególności jeden z jej odłamów tzw. social media marketing. Powinniśmy uzmysłowić sobie, że nie jest to namolna odmiana reklamy, jaką klienci omijają.
Social media jest działaniem na serwisach nazywanych jako web 2.0 w Internecie. Bardzo popularnymi i co za tym idzie będącymi w zainteresowaniu fachowców od reklamy portalami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Facebook, Twitter, Google+, YouTube. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju tylko około 5 % firm przekonało się do social media. Bezsporny jednak jest naturalnie fakt, że jest to metoda bardzo przyszłościowa, albowiem Internet rośnie w siłę, a liczba jego użytkowników błyskawicznie wzrasta. Istotne jest zaistnienie prowadzonej działalności na Facebooku, stworzenie tam fanpage’a i systematyczne zdobywanie fanów. Kolejny sposób na reklamę to tzw. custom publishing. Są to narzędzia nowoczesnej reklamy, które w świetny sposób budują postrzeganie firmy przez klientów. Zainteresowani w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej promocji, ponieważ nie narzuca się ona klientowi, umożliwia wybór np. w sprawie zostania fanem firmy. To w gestii klientów jest decyzja, czy są zainteresowani informacjami dotyczącymi firmy. Dlatego też ten typ reklamy jest niezwykle skuteczny.

Reklamy